Saturday, October 18, 2008

Kembali ...

Menerima pertanyaan seorang kenalan, Cikgu Yusof, kemana daku menyepi membuatkan aku rasa bagai tersedar yang aku mempunyai blog untuk di'update'. *wink *wink ...

Alasan klise yang berguna yang aku mahu berikan ... tiada masa, tiada idea.

Serius. Tiada masa.

Masa makin suntuk untuk menghabiskan silibus, menanda kertas ujian, mendengar presentation yang ntahapapantah dan menyediakan markah penilaian berterusan.

Seminggu sudah di KL - sehari menghadiri mesyuarat yang tiada kaitan dengan aku, tapi akhirnya aku jadi pak sanggup [nantilah aku cerita] -- kemudian, menjadi pengiring kepada rombongan Cik Kiah melawat Parlimen dan Putrajaya .... dan sebelum tu, cuti raya yang panjang bersama dengan masalah streamyx yang tidak sudah-sudah ... dan, lusa, perlu menghadiri Konvensyen selama dua hari ... semuanya bagai mahu menuntut masa yang tidak sedikit. Masa aku ada masa lapang yang terlalu lapang tu, tak de la kerja-kerja ni nak datang ... Sekarang ni, nak bernafas pun cam tak sempat je.

Validkah alasanku?

Apa pun, hingga ke saat ini, aku tidak mahu menukarkan apa yang aku lalui dengan apapun di dunia ini.

P/s: CIkgu Yusof ... ya, saya sihat. Alhamdulillah.

2 comments:

Anonymous said...

cik hafiey, terimakasih kerana menyebut nama saya dalam entri cik hafiey....alasan yg diberi tu kira standard laa, saya pun mungkin akan gunakan alasan yg seperti itu jika tak dapat nak update blog. Sebenarnya saya bukannya apa2, blog cik hafiey tu kan dlm blog list saya so jika tak diupdate, kedudukannya sentiasa di bawah ler... itu yg saya tergerak hati nak bertanya, mana ler tahu kot2 tak sihat ke tapi saya dah agak dah cik hafiey tentu dlm kesibukan, biasa ler.... dulu saya lihat lecturer saya di UPSI pun macam tu, sibuk memanjang.... cian jugak.... hehe

AinRidz said...

selamat kembaliiiii!!!! tak sempat datang raya rumah la ye...takpe, jangan dirisaukan, di lain masa, dikesempatan yang terluang, datanglah ke rumah ye...