Wednesday, November 11, 2009

Men ... can't live with them, can't live without them! Urghhhh!

Banyak benda pula yang aku nak blog time-time macam ni. Ishhh ...

Datuk Najib, saya mintak maaf kerana menjadi penjawat awam yang tidak berintegriti kerana berblog di waktu kerja! Tapi, saya tengah dilanda 'sindrom kemerengan membaca jawapan exam' yang tidak terhingga yang memungkinkan saya boleh mendapat stress yang kemudian boleh menyebabkan orgnisasi terpaksa berbelanja lebih kerana saya akan mendakwa saya mendapat stress disebabkan kerja-kerja saya. Maka, sebelum perkara yang lebih besar itu berlaku, izinkan saya memblog sekarang juga atau negara akan kerugian seorang yang sangat berwibawa (yang kadang kala saja mereng) seperti saya.

Kalau tiada jawapan dari Datuk selepas 3 saat dari sekarang, saya menanggap Datuk memberi keizinan kepada saya, ya? Canteeek!


Diperolehi daripada seorang teman melalui emel. Renung-renungkan dan selamat menilai!
-------------------------------------

... and the Husband of the Year award goes to .....


IRELAND
Ya gotta love the Irish. The Irish are true romantics , look, he's even holding her hand.





Well Mom, now would you ever wonder why I'm not married? Walaupun semua kejadian ini berlaku di luar negara ... I don't think men in Malaysia are spared ... :p

Berbangga dan bersyukurlah sekiranya suami-suami anda tidak begini ...

2 comments:

mohd zuraimi said...

salam hafiey

boleh saya dapatkan no phone ahmad muda..

saya kawan dia masa sekolah rendah
zuraimi

kalau ada email kan pada saya mohdzuraimi@gmail.com

thank

Hafiey Nur said...

Salam.

Sudah.

Check emel nya ya!