Thursday, June 26, 2008

Aku ... Kembali.

Assalamualaikum. Aku sudah kembali. Tapi masih mencari momentum yang sewajarnya. Sebagai tanda aku masih bernyawa, dan supaya anda semua tidak lama ternanti-nanti. Ada banyak yang mahu dicoretkan. Namun, semua berkacau-bilau. Tak pasti di mana nak mula.

Oh ya, sepanjang pelarian sekejap ini, aku terfikir untuk mengubah gaya penulisanku. Aku akan mulakan pada entri akan datang. Namun, tugas andalah untuk mengesan perubahan itu. Kalau anda jumpa, tahniah. Kalau tak terkesan, iya, tak apa-apa ... hehehe.

Untuk seminggu yang datang pun masih sibuk. Tak pasti akan ada entri yang bernas atau tidak. Semoga penjenguk laman ini tidak jemu. Tunggu sajalah ya .. kalau anda masih sanggup.

2 comments:

yusofsipan said...

Selamat kembali!

Saya sentiasa menanti kepulangan cik.... Sebenarnya setiap kali saya post new entry dlm blog saya, saya tak lupa utk jenguk blog ini.

Saya akan cuba untuk mengesan perubaahan spt mana yg cik nyatakan itu!

Hafiey Nur said...

Cikgu Yusof:

Terima kasih kerana penantian itu ... terasa diriku begitu berharga ... ececece ...

Ya, carilah perubahan itu.

Good luck and have a nice day!