Thursday, June 5, 2008

Mari Ketawa

hahaha … cerita kelakar … hahahaha …

Ada orang hantar pertanyaan di ruangan forum utusan.online mengenai
kakitangan JPN yang akan menghadiri kursus vokal.

Aku ketawa. Hahahahahahahahahahahaha …

JPN = Kursus vokal?

Hahahahaahahahaahahahahaha … dan ketawa lagi .. hahahaahahahahahahahahah

Ok, berhenti ketawa tu. Ni jawapan PRO JPN semalam …

Wajarkah kursus vokal untuk kakitangan JPN? Pihak JPN berpendapat, kursus vokal tersebut tidak dilihat sebagai 'nyanyian' semata-mata tetapi sebaliknya dapat membantu dalam mendedahkan warga JPN yang terlibat kepada teknik-teknik pengawalan suara (intonasi dan sebutan), kawalan emosi ketika berinteraksi dalam keadaan tertekan dan cara menunjukkan ekspresi wajah yang sepatutnya semasa berhadapan dengan pelanggan. (baca selanjutnya
di sini)

Aku lagi guling-guling ketawa … intonasi dan sebutan? Wakakakakakakakaak

Kawalan emosi ketika berinteraksi dalam keadaan tertekan? hohohohohohohohohoho

Cara menunjukkan ekspresi wajah yang sepatutnya semasa berhadapan dengan pelanggan. Arkharkharkharkharkh ….

Perancangan strategik paling kelakar yang aku dengar di abad ini …. Hahahahahahaahahaha .. gelak lagi!

Chop, serius!:
Ya, aku harap duit income tax aku tidak disalahgunakan oleh mereka yang pergi kursus ini. Jangan garbage in, garbage out sudah. Kursus beriya-iya, tapi layanan di kaunter macam orang nak kena paksa kawin saja.

Buktikan ini bukan lawak antarabangsa yang akan membuatkan aku, rakyat yang membayar cukai, menyumpah kerajaan, menteri kabinet dan semua badan pentadbir sebagai tolol berdarah kerana menyalahgunakan duit aku!

Dah la minyak naik lagi
… wakkakakakakakakakaaka!!

5 comments:

Anonymous said...

nampaknya cikgu vokal beezee la yer...juri AF6 tu boleh la apply job..!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

MUAHAHAHA.. WAKAKAKA.. jom kite gelak lagik.. jom gelak together2..
rase nak t'kuar usus besor bace psl kursus vokal nih!
tp, kn.. kalo gi kursus vokal ngan ct hajar (AF) pon, kalo counter service cam hampagas, wat pe?!! pastu, wat muke cam taik ayam t'pijak 16 ratus kali!!! isk2..

Anonymous said...

Anon @ 1:24pm:
Ya, canteeek la tu ... Lala lele lili lolo .. ooooouuuu .. hissssssssssssssssssssssssssss .... hehehe

Areleez:
Tu la pasal ... kita bg kat dorang 3 bulan selepas tarikh kursus - kalau serupa jugak servis, jom ramai2 pi lumur taik ayam kat muka depa ...

yusofsipan said...

Cik hafiey,

Saya takleh la nak ketawa mcm you all, minggu ni sepatutnya study utk prepare exam mulai 9/6 minggu depan, tapi tak study jugak, memory pulak memang dah sedia rendah dan lemah....ini ler keadaan dan senario mahasitua mcm saya...cian saya, huhuhu

Hafiey Nur said...

Cikgu Yusof:
How was your exam? Hopefully ok la ye ...

Lemah memmory? Pi la tambah dia punya REM ... ganti dia punya byte .. upgrade sket ... hehehehe ... nak buat cemana ... itu kan lumrah.

Saya pun dah makin menuju ke arah itu ...