Saturday, September 6, 2008

Anugerah


Aku berbesar hati kerana Inche Art telah menominasikan blogku ini dengan award ni. Award yang pertama .. huhu. Walaupun jauhlah daripada Oscar, dan ala2 award di pesta hiburan Malaya sahaja, aku masih berbangga. Dan, award ni datang dengan a set of rules ...

Rules dia camnih:-“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN ”

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees

Ucapanku:
Walaupun award ini tidaklah mengkaya dan menaikkan trafik blog saya, saya tetap berbangga kerana at last saya dapat award! Wohooooooo! Terima kasih Inche Art yang bersusah payah menominasikan saya! Terima kasih kepada binatang-binatang peliharaan saya yang sama-sama menyokong diri saya selama ini. Walau tiada sesiapa yang bersetuju dengan saya, tetapi merekalah yang banyak memberi kata peransang kepada saya. Saya pun tak mahu menerima award ini kerana tiada relevansinya kepada saya pada mulanya. Tapi, disebabkan mereka beriya-iya memujuk saya, maka saya terima benda alah ini buat mereka. Award ini untuk binatang peliharaan saya semua!Lihatlah donia ... lihatlah! ... Sekian sahajalah ucapan saya, ye ... majulah Malaysia.

Tapi, oleh kerana award ini adalah dedikasi khas saya kepada binatang-binatang peliharaan saya - Syed, Dinky, Butt, Gemok, Milly, Jant, Gebu dan Rain - saya menyerahkan urusan menominasikan award ini kepada mereka. Ikut suka merekalah kat sapa pulak mereka nak bagi ...

Hebahan terkini:
Disebabkan binatang-binatang peliharaan saya tidak mempunyai blog, dan saya tidak rela meminjamkan blog saya untuk kegunaan bersama, maka mereka dan saya tidak akan share award ni dengan sesapa. Mungkin lain kali lah ye ... Maaf zahir dan batin!

3 comments:

AinRidz said...

kelessss.... hehehe... oraitlah tu... kira ada acara 'award mengaward' rupanye blog ni yerk... apapun selamat menajamkan pena selamat maju jaya :)

artisticklytouch said...

usahlah berterima kasih pada saya..wakakakakaka menchi pulak dengar

Anonymous said...

Sue:
Yes ... gitulah hidup ini. Penuh dengan anugerah dan tulah. Nasib baik, dapat anugerah. Nasib malang, dapat tulah.

Den wish the same for you, my dear.

Inche Art:
Alah, menchi menchi kunon ... aku tahu, dirimu pasti suka bila namamu disebut dengan jayanya di dalam ucapan itu ...

Lagipun, daku hanya menurut perintah rule award itu ... bukan salah ku kiranya daku berterima kasih denganmu ... :p