Friday, September 5, 2008

Kenapa ekkk ...?

Ada orang tanya, kenapa aku tak letak link sesiapa di dalam blog aku ni, macam yang orang lain buat, dan soalan itu berjaya membuatkan aku terfikir: "Ha ah la ... kenapa ekk?"

Kata orang tu lagi, kalau letak link, kan macam menunjukkan yang kita ini menghargai orang, mempunyai kawan dan bermacam-macam lagilah ... dan aku masih .. "Ha ah .. macam betul jugak ..."

Dan, kukira, inilah rasional ku ...

.. kadang-kadang saya singgah
.. kadang-kadang saya lalu saja
.. kadang-kadang saya mencatat
.. kadang-kadang saya berdiam

tapi ... jangan risau ... berapa banyak kadang-kadang tu ... dirimu tetap diingati dan dihargai ... bukan untuk kadang-kadang, tapi untuk selama-lamanya ...(",)


Anda boleh terima alasan ini?

3 comments:

yusofsipan said...

Saya boleh terima alasan itu dan sangat berbesar hati dan terharu di atas kesudian cik fisha yang 'kadang-kadang' singgah menjengah blog saya. Diucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan jutaan terima kasih.

AinRidz said...

slm fisha, ooh yang ada letak link kat tepi tu yer, aku pun letak pasal senang nak update blog ko dan ex-bos aku nuu... :)

Anonymous said...

Cikgu Yusof:
Oh, terima kasih kerana menerima alasan saya ... Kdg2 kita ni suka menyusahkan perkara yang senang, kan?

Apapun, it's the thought that counts ...

Terima kasih dari saya juga kepada cikgu yang sudi berkunjung.

Sue:
Ye, yang deret-berderet kat tepi tu ... den takdo la nak letak semuo walaupun ia menyenangkan kita nak hapdet blogs2 itu ... Den memang suko nyusahkan diri belek dan kelebet nak tengok hapdet blog yg den suko ...