Tuesday, July 29, 2008

Dia yang memang tak memahami

Hari ni sebenarnya ada meeting Fakulti. Aku malas mau hadir. Kebetulan, suara aku macam ala-ala ada tak ada. Aku rasa aku ada peluang baikk punya ... Aku pun capai telefon, dan type ini:

"I'm not going to meeting. Hilang suara + rasa cam nak demam."

Dan, tanpa prejudis aku pun tekan butang send, dan hantar ke ketua nan satu tu.

Sebentar kemudian, aku terima balasan:

"Kalau sihat datanglah. Banyak benda nak bincang ni."

Aku jadi sebal. Aku balas:

"X sihatlah ceritanya ni. Kalau sihat, I tak hantar msg ni kat you."
Dalam hati dan otak aku ... bod**oh* betul! &*^&*$%#%$

Dia tak balas apa-apa lagi lepas tu. Faham benar kot dengan message tu?

6 comments:

yusofsipan said...

cik Fisha memendam rasa kat ketua ye??

Anonymous said...

Fisha , ko macam cepat tersentuh jer bila boss tak paham yer..maybe ketua ko betul2 perlukan ko...u r needed !!nak tanya sket..boss tu dah kahwin / lum??hehehe

Anonymous said...

cikgu yusof:
Saya memendam rasa sebab makin lama kerja dengan dia, makin tak menyenangkan hati saya. Saya demotivate dan saya rasa dia selalu rasa yang saya adalah musuh dia yang akan merampas jawatannya daripada dirinya.

Anonymous @ July 30, 2008 1:38 PM
Rasa tersentuh yang marah, bukan perasaan lain ye ... tolong ambil perhatian tentang perkara itu!

Dia senior aku masa MA dulu la ... masa belajar dulu pun dok pinajm nota aku. Tak de ku hingin de orang cenggitu. Tak pernah kuch kuch pun, if that what are u hoping for :p

Dia dah kawin, anak dia dua, dan dia takut bini dia [ini fakta yang selalu diceritakan oleh ramai orang].

Sekian dimaklumkan

AinRidz said...

Slm, hiii Fisha...ada satu advert kat radio boleh bagi ko gelak sesorang sebab mcm lawak 'pandai' lebih kurang:-

a-hello, ini zoo pahang
b-boleh ckp dgn en hari mau?
a-xde
b-en ah singgg?
a-ah singg dari jab mana?
b-ah singgg aa
a-xde
a-boleh cakap dgn en bad?
b-en bad mana?
a-en badak sumbu
b-ehh sape ni hah???

hahahahahahah kelakar tak fisha... relaxla fisha, try sabar selagi dapat, banyak pahala tu...memangla org lain cara lain tak sama dgn cara kita, hope ko dapat better replacement of 'dia' sooner or later or maybe miracles would happen, Insya Allah tapi sabarlah k...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

'berita paham, roger & out' la tu. hehe..

Hafiey Nur said...

Sue:
Setelah housemate den citer pasal iklan tu, baru den paham apa citer dia ... hehehe ...

orang berbeza, itu lumrah. perbezaan itu perlu diraikan, bukan jadi tiket berbalah. den tak kisah dia lain dr den, plus, he suppose to be different ... masalahnya bila dia cuba paksa org ikut dia .. tu masalahnya .. InsyaAllah den cubolah bersobar seadanya ...

Areleez:
Ya, hopefully he'll get the message, loud and clear. Lama tak nampak? Keje ok?

Have a nice day ...