Wednesday, January 23, 2008

Apa Kau Ingat aku orang gaji mu?

Waktu ni aku rasa down sangat ... sebab apa?

Sebab perutku lapaar .... Sangat! Nak gi makan tak boleh lagi sebab ada kerja (tapi sempat lagi tuh tulis blog? Heran).

Kelas petang ni aku buat 1 jam saja .. intentionally! Ye la, boring siut ngadap budak2 yang asik nak baca manual dari nak dengar lecture ku yang bagai nak rak aku prepare ... so, bersempena kelas tutorial ni, aku pun buat-buat cengey! Gempar2 lebih kurang kalau diaorang jawab suka hati mak bapak diaorang ... Sakit kepala hotak haku ni!

Adus .. lapar! Sabarrrr!

Sambung lagi.

Sebelum gi kelas tadi pengerusi projek yang aku join (aku tak ndak join nye, dibubuhnya nama aku .. so paksa rela) sibuk suruh aku pergi tengok kerja-kerja program yang PM nak mai awal Februari ni. Masalahnya, semua benda aku nak kena buat! Orang lain tak nak pulak dia suruh. Bukanlah nak berkira kudrat tak seberapa ni ... cuma, kadang2, sakit hati tau tak! Nak cakap, kawan baik buat, tak cakap aku yang sengsara!

Nak pegi ambik barang kat town ... aku jadi driver ... siap batal kelas lagi. Takpe tu.

Create wording for invitation card. Buat jer, no sweat.

Design card. Buat jugak aku ni .. walaupun tak berapa reti.

Nak crop, resize, type nama jemputan pun aku jugak? Apa jadahnya?

Maka, aku ambik keputusan, mamposlah, tak hingin aku nak ikut telunjukmu lagi. Aku bukan makan gaji dengan hang ...! Menyampah!

Tapi, tak tahulah masa mendatang ... kerahan tu pasti akan datang lagi.

Dan, perut ku makin kronik laparnya... Tata.

No comments: