Saturday, May 10, 2008

Aku telah di tag!

artisticklytouch said on May 10, 2008 3:07 PM:
lupa nak kabor...anda telah ditag..silakan

Walaupun dah agak lama aku menjerumuskan diri dalam blog ni, aku belum pernah di tag (huhu!) dan inilah kali pertama aku di tag - oleh inche Art ... (er, ada sesapa boleh tolong explain, menatang apa tag ni?) ... tapi, aku jawab jugak la ... Inche Art ... tolong verify ye sama ada perbuatan aku ni betoi ka dak?

Ni lah jawapannya ...

5 benda yang aku nak sebagai hadiah:
  • Macam Inche Art jugak ... duit utk cover hutang PTPTN, partial loan UIA (depa tak tuntut lagi, sudah 5 tahun) ... hutang kredit card (10k) dan hutang dengan Mak + Ayah ... semuanya .. kalau buleh, nilainya 2 juta pun cukup la ...
  • Kamera digital -- asik belasah adik aku punya dan best friend aku Fetty saja ...
  • i-pod
  • Ticket to Europe + pocket money -- tak lama, seminggu je
  • Teman + sponsor aku buat bungee jumping dan paragliding ... wohoo!

Ok tak 'verangan' cenggini?

Err ... Inche Art, aku jawab sensorang dulu ye ... tak mo tag orang lain lagi, sebab x cukup korum .. (ye la, sebab aku dengar, it requires next 5 persons, kan? Kawan ku di arena blog ni belum cukup lagi ... huhu)

5 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

hye! slm kenal..
nak jd reader & pengomen, ek?!

Hafiey Nur said...

hye areleez ...

thanks for stopping by ... saya mengalu-alukan kedatangan anda dan sangat berbesar hati ...

Silakan ... kalau ada komen ...

Have a nice day

artisticklytouch said...

ur kad kredit hutang is RM10K!!! haiyooo...aku ingat aku yang paling teruk ha ha masak ar bayar PTPTN lagi kan..kesian adik2 kita nak wat loan susah he he

oklah verangan ko neh, bloghopping ar...musti ramai kenalan

Anonymous said...

10k?!!aku pun ingat aku yg paling teruk!! tapi takpe..ko lagi pening..agak2 satu bulan berapa ko peruntuk untuk bayar PTPTN & credit card?meh citer sket..

Anonymous said...

Inche Art ...
Ya, aku memang terrel bab swipe and shop ni ... Tapi, sekarang aku insap .. huhu ... Aku mahu ubah diriku ini .. huhu ...
Bloghopping? Memang tengah dok buat dan tengah menggandakan usaha ...

Anon at May 16, 08,
Kedit card (3 keping) = RM1000
PTPTN = RM316.92

Ok la tu ... masih boleh buat hutang kan? Hehehe ...