Monday, May 19, 2008

My Masterpiece


Hari tu Ayue ada mentioned something pasal bunga straw. Ya, itu adalah satu kegilaan juga masa belajar dulu. Masa tu, habis straw di kedai-kedai diborong oleh mereka yang excited buat bunga ni. Masa tu juga, kebanyakan kedai bunga pun jual straw! (Kedai bunga jual straw? Whatta h***?). Tapi, itulah penangannya.

Balik kampung hari tu, puas aku punggah aku punya almari, cari balik masterpiece aku ni .. dan hasilnya .... tadaaaa! Itu antara hasil kerja bunga straw terbaik yang pernah aku lakukan ... Bermula dengan pemilihan color, corak lipatan, bakul nak letak, semua memerlukan ketelitian. Hanya mereka yang berjiwa besar saja dapat melaksanakan tugas yang agak mencabar ini ...


Cam poyo je kedengarannya... tapi inilah bendanya .... AKU BANGGA DENGAN MU WAHAI BUNGA STRAW ...

6 comments:

Anonymous said...

kiranya berjiwa besar juga lah penulis entry ni ye.. :D

Hafiey Nur said...

boleh la dikatakan begitu .. walaupun kadang2 pengecut jugak ...

Anonymous said...

Ayue said,

masa tu mmg semua nak tunjuk kemahiran bakat terpendam lagi terbenam..betul ker ko ada pintal2 bunga straw tu?heheh..berjaya jugak ko yer

Anonymous said...

Need to say more?

see the leg la ...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

tul tu! mmg dolu2 bunga straw nie jd kegilosan ramai. my grandma pon penah ghalit ngan bunga straw nih. dia penah create sekor udang galah by using straw yg kaler merah. m'jadik lak tuh!

Anonymous said...

areleez:
Udang galah? mama mia! dasat la grandma u .... buat la citer pasal benda tu ...